tirsdag 28. februar 2017

Februar 2017 ved veis ende.



Som tiden går.
Kanskje på tide å blogge litt igjen.

I januar har jeg vært opptatt med å sy/tilrettelegge kostymer for et teaterstykke om gruvedrift.
Bilder underveis har det ikke blitt noe av, men nå går forestillingene så det suser.
Teaterstykket har blitt veldig bra på alle vis.

Innimellom har jeg endelig fått ferdig all brodering på bunad som skal være ferdig til mai.
Må i gang med montering så fort det lar seg gjøre.

Akkurat nå er jeg så forkjølet, men klarte å strikke litt i går og idag.
Måtte ikke være noe avansert. En Mariusgenser str. 12 år i tradisjonelle farger ble påbegynt.



Strikkes i Smart og mønsteret jeg bruker er fra Marius-boka.


Jeg har et annet strikketøy også, men det får vente til jeg orker å følge med
på hva jeg holder på med.


Kari-sokker, enormt mye arbeid men bli skikkelig fine da.
Strikkes i Arwetta, ikke norsk ullgarn, men så mange fine farger i det garnet.

Ute i stallen har jeg enda et prosjekt på gang. Må ha meg ut etter helga og få sydd ferdig det.


Ingen kommentarer: