tirsdag 21. april 2009

Luer til SUS

Margot har overtatt stafettpinnen etter Irenesol.

Det ble i fjor samlet inn over 200 luer til kreftavdelingen på Ullevål sykehus.
Damer fra alle kroker i landet strikket en eller flere luer og sendte inn til Irenesol som overleverte de til sykehuset.
(Jeg ble for sein med å sende, men skal ABSOLUTT bli med i år).

I år er det Margot som samler inn, ta en titt i BLOGGEN, der finner du all info du trenger for å bidra.
Luene skal denne gang gå til sykehuset i Stavanger (SUS), til de kreftrammede.

Bomullsluer er bra greier, så da blir det litt forskjellige farger i det.

Har ferdig et par stykker, men satser på flere før 31.mai som er sendefristen.




2 kommentarer:

mimouna sa...

Et veldig bra initiativ det der, tror jeg skal hive meg på jeg også.

Liv sa...

Så bra at du minnet meg på det. Skal hive meg med jeg også. Takk for hyggelig kommentar på bloggen min - våren kommer nok snart til deg også.